Wednesday, August 18, 2010

Owhh...

Tadi ade sorang murid, tiba-tiba datang tanya tempat saya di bilik guru kt mana.  Saya ingat dia nak hantar lukisan dia. So saya bagitau la kat mana...bila saya balik ke meja saya, saya tengok ada satu kotak hadiah.

Tulis kat situ, "To my dear teacher"... Saya tengok balik, kelas 5K.  Kelas yang saya tak pernah senyum, kelas yang saya selalu 'stern' je.  Kenapa dia bagi saya hadiah?

Dekat nak balik pulak, tiba-tiba ada sorang murid india...datang kasi kad raya. Dari kelas yang saya selalu jerit dan jegil mata. Kelas yang memang semua cikgu surrender.  Kenapa dia ingat jugak nak kasi kad raya pada saya?

Saya terharu.

Owh!! Cmon' Azira, don't get all touchy okeh :P

Nota:  Saya akan cek semula, mungkin hadiah tu untuk Sir Arman yang duduk di depan saya yang sememangnya menjadi pujaan ramai..hehe

No comments: