Monday, August 9, 2010

Hehehe...pls bear with me!


Jangan marah, dua entry untuk satu malam ni..

Well, sebenaqnya dah pagi ni.
Walaupun mengantuk (dan penat) tapi mata tak boleh nak lelap
So layan radio dengan housemate saya..
Tetiba keluar lagu ni, sape pandai teka laa..
Ini cuma cebisan dari lagu tu saje..hehe


"So today, I finally find the courage deep inside
Just to walk right up to your door
But my body can’t move when I finally get to it
Just like a thousand times before



Well maybe i, I need a little love yeah
And maybe i, I need a little care
And maybe i, maybe you, maybe you, maybe you
Oh you need somebody just to hold you
If you do, just reach out and I’ll be there"


Lagu ni zaman saya skolah dulu kot..
Giler lama..cuma blom masuk ketegori oldies..

Disebabkan mata tak leh lelap, ingat nak layan muvi
ini antara 'ubat tido' saya yang paling mujarab..
kawan-kawan saya dulu siap ade yang betting
berapa lama saya buleh bertahan time tengok muvi.. :D
Tapi sayangnya, pendrive tempat menyimpan muvi tersebut hilang lah pulak
nak tengok online? dalam mimpi saje lah

So, nak buat ape?
Layan mata je la..
lagu malam2 camni memang tak boleh blah.

Hmm..mata makin cerah.
Saya macam teringat kat awak le.
Awak ingat kat saya tak?

No comments: