Friday, October 1, 2010

Ego..

Just a brief one...

Tadi saya sempat chat ngan member saya...dlm waktu yang singkat tu pun sempat jugak saya save ayat dia yang agak menarik pada saya... Jangan tanya apa isi kandung perbualan..tapi somehow or rather kami end up dengan ayat ni..

saya:  ye ke macam tu?

Kawan saya:  Iye..lelaki ni ego. Ayah aku, takkan masuk simpang..semata-mata sebab Mak aku tunjuk jalan.

saya: Uish?!

Awak sume paham tak? Maknanya, kalau sesat atau tak tahu jalan...ada lelaki yang takkan ikut jalan yang pempuan tunjuk..dasat gak ek?

So, this is something to ponder upon today.. Saya macam nak test nanti..kalau ada yang boleh je ikut jalan yang kita tunjuk, ok la kot.. ek?


The ego is not master in its own house. 

4 comments:

Radhi Dahlan said...

ego perempuan? Ting!!!!

"Kalo terus jalan tu masuk gaung, masuk je la ek?"

AxraZa said...

pompuan bukan ego..itu dignity! ahaks :P

Anonymous said...

saya macam penah dgr ja perbualan tuuu...

AxraZa said...

chet..diam2 jek lerrr :P