Saturday, October 30, 2010

Tenda Biru...

Hari ini Abang Bizan akan melangsungkan majlis perkahwinannya...
Walaupun dia tak baca ni, saya tetap nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU...
Tak boleh nak gambarkan betapa saya kecewa sebab tak dapat pergi...
Ibarat adik yang tak dapat balik ke kenduri kawin abangnya...
hampir lah, kalau pun tak betul-betul macam tu..

Kenduri ni kalau ikut-ikutkan dah bertahun-tahun kami nantikan...
dari kenduri Beron..kami dah fikir kenduri selepas tu pulak...
bila sebut kenduri, meraikan pengantin tu memanglah kan..
tapi acara memang dinantikan tentulah,
nak jumpa kawan-kawan..
part ni lah yang sedih sesangat ni..
uwaaaaaaaaaa..

Kepada Radhi,
yelah, korang pakailah sedondon
amiklah gambar banyak-banyak..
pastu taglah kat mukabuku
pastu korang komen 4 hari 4 malam,
biarlah saya menyaksikan kebahagiaan korang dari jauh...
saya redha...

Hari ni, saya kat Flat Digi,
Gcop bagi amaran, saya mesti study
sebab alang-alang dah tak pergi..
kalo tak sia-sia je ketidakpemergian saya...
Gcop...baiklah!

Adik-beradikku,
Saya nak korang paham...
Sesungguhnya keputusan saya
untuk tidak pergi ni
saya ambil setelah saya bertanya
kepada Asrul aka Beron..
beliau kata..
"ko pikir exam ko tu dulu...
dah habis exam nanti ko turun la shah alam
buleh sembang sampai lebam"

Oleh itu,
kepada Bai
janganlah cakap saya 'sembang deraih'
masa saya cakap saya nak pi
saya memang nak pi...
lama tak jumpa budak kecik cute rambut kerinting tuuu..hahaha

Apapun, saya harap majlis abang bizan berjalan lancar...
semoga korang berbahagia di hari bahagia abang kita tu..
Semoga kenduri lepas ni, saya tak ada exam lagi..
Warghhhhhhh!!!!!!!!!! Stress!

4 comments:

suRe HeBoH said...

tragis sungguh ...xdpt jmp kawan di majlis sbb ade exam..gud luck kak for ur exam

AxraZa said...

orang oldies nk exam ni cuak sikit sue. harap maklum. hahaha

Radhi Dahlan said...

Zira.... all of us memang mengharapkan ko ada. tapi tkper aku telah dilantik lagi jagi organizer! nnt december ada gathering. maybe rumah aja jadi sasaran!

AxraZa said...

ok. im looking forward to it!