Wednesday, July 21, 2010

Terima kasih Allah...

Hanya satu kata...ALHAMDULILLAH


Saya sangat terharu hari ini...
mendenye kecik aje...bukan benda besar sangat pun..
tapi saya sangat gembira.


Saya nak ucapkan terima kasih kepada rumate saya berdua..
walau apa orang kata, korang la the best yang saya ada...
mungkin orang kadang-kadang tak paham kita..
but its ok..korang dan beberapa yang lain
tetap dekat di hati saya :)


Apa yang saya dapat hari ini,
saya akan perbaiki lagi di masa depan.
ape yang saya perasan tentang diri saya sekarang,
saya lebih menghargai benda-benda kecil disekeliling saya.
contohnya hari ini,
hanya sepatah kata dari seseorang..
mampu menceriakan hari saya.
dulu ia tidak begitu...
sangat tidak begitu.. 

9 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

memg org x faham kite
huhuhuhu
gurau pn cm hampeh
hahahahah
saya berbangga dgn dirimu
wlu kecik but meaningful rite?
another first step to go further
ceh ceh ceh
bg motibasi laa pulak
kuikuikui

Jie said...

ko dah ada rummate baru..huhu
adakah rummate ko sejak azali ni masih di atimu?..:(

Anonymous said...

waaaaa...terharu sungguh saya membaca nukilan mu ini....tapi....saya musykil 1 perkara....adakah rumate akan diri awak itu...????
hahhaahhahaha

p/s: hanya kita yang memahami sape kita....

AxraZa said...

patungujan: agree as it is and thanx.

gcop: ko bukan sekadar rumate..ko kakak tiri yg jahat saya...wahahahahaha

da: paham2 la nape kak zira tulis entry ni..meh share LP meh. wahahaha

Jie said...

cettttttt..kalu gitu ko adik tiri yg lg jahat ler sebab ko sokmonya membuli kakak tiri ko ni..wakakaka

Anonymous said...

huh, tak ikhlas....!!!!
akk jie : k.jira mmg suka membuli kami 2 org..... 8(

Jie said...

da:hehehe..selamat le korang dibuli k.jira korang tu..:P

AxraZa said...

eleh..sape buli sape nih? huh!

Anonymous said...

akk jie: kami dok sabo lagi nie, tak sabao kalu, kami booommmmm keta dia...hahhahahah