Wednesday, July 7, 2010

Rasa...

Saya suke perasaan saya, sekarang.


Tadi saya bengang... agak bengang hingga saya rasa sy boleh pengsankan seekor lembu kalau saya tempeleng dia. Tapi itu tadi...sekarang tidak lagi.
Saya suka bila saya berjaya mengawal emosi saya macam ni.
Satu kejayaan la kira untuk hari ni.. :)
Mungkin saya tak mampu nak buat pencapaian yang besar tapi satu pencapaian kecil setiap hari dah cukup la..istiqamah tu penting..hehe
lagi satu yang saya suka, saya sekarang dalam dunia saya yang kecil sahaja.
Saya ada mak yang duduk dekat..balik sekolah boleh makan tengah hari ngan mak.
Saya ada kawan-kawan yang saya tau menerima saya seadanya..
Saya ada tempat praktikum yang rasanya saya selesa di sana...
Sekarang, cuma tinggal nak fokus pada kerja saje.
Semoga Allah kekalkan perasaan ini.
Selamat berjaya kepada semua.

2 comments:

Anonymous said...

saya suka jugak...tapi pada tempelate awak yang baru nie...hijau2 mata dan otak saya melihatnya...hahhahahha

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

sy yg tolong hijaukan blog dia ni...
sy pun suka jgk sbb xoxo tlg meredakan kebengangan sy td
pencapaian utk sy jgk