Saturday, July 3, 2010

Blogging



Hari tu saya tengok satu cerita...dalam cite tu dorang discuss pasal blogger and blogging.  Saya rasa ada yang saya setuju. Pasal pertontonkan hidup kita kepada orang.  Saya rasa saya agak reserve kalau pasal hidup..dan bila saya publish cerita diblog ni saya tak rasa orang akan baca.  Melainkan kawan-kawan saya yang mmg saya paksa dorang baca..hehe.


Tapi, kadang-kadang orang surf mende lain dan sampai ke blog kita. Betul gak kan? So saya rasa saya akan tutup blog ini. Dan saya akan invite rakan-rakan saya. Kepada rakan-rakan yang mungkin saya tak de email dia dan rasa sudi nak baca bebelan saya, boleh request ye..


Lepas ni, blog ni akan jadi jurnal harian saje la.. :)

2 comments:

Radhi Dahlan said...

I was once privatised my blog. Tapi, lepas tu aku bukak balik.

Tapi tak kisah ler Zira camner pun kan? Yang penting hak peribadi.

Sekian.

AxraZa said...

sy dh invite ko..hehe
tgk la cane..tujuan blog ni utk luah perasaan n share pendpt..tp mungkin ada silent reader yg kita pun x tau niat dia..wallahu'alam.