Monday, July 12, 2010

Banyak dosa?!

Demam.
Dah lama tak demam. Punya lama sampai tak ingat bila kali terakhir demam.
Masa keje dulu kot.  


Sakit kepala.
Dari hari jumaat sampai skang dah hari ahad. Masih tak baik.
Aku jarang sakit kepala, jadi aku rasa pelik boleh ke sakit kepala berlarutan lama-lama macam ni?
Rasa nak termuntah sume ada.


Thanx kepada Faezah yang tolong buat maggi.  Kalau ada pilihan, nak dok umah Angah je malam ni.
Thanx jugak kepada dia yang sudi bertanya khabar tp bila bgtau khabarnya, dia boleh buat derk je.
Padan muka aku..aku selalu buat orang macam tu kan? 


Takpelah, orang kata sakit ni menghapuskan dosa.  Mesti lately aku banyak buat dosa. Elok lah redha je dengan sakit ni.  Moga Allah hisab sesiap dosa-dosa kecik aku. Amin.

2 comments:

Radhi Dahlan said...

Zira... pergi berubat! Memang boleh sakit kepala macam tu. Sama dgn aku.

AxraZa said...

sy dh pegi clinic td D. buat blood test n all. sume ok..sihat walafiat cuma blood pressure tinggi skit. (sbb sy mkn doyan kot..huhu)