Thursday, July 29, 2010

aku tertekan..tertekankah aku?

Tulis entry ni sementara nak tunggu faezah call.  nak pegi amik dia kat depan ni.  Aku rasa esok macam akan kena observe.  First time kena observe set induction dikatakan dull sebab aku cuma sambung worksheet yang tak sempat habis kelas sebelumnya (memang dull kan? mcm cikgu dh ngajar 10 tahun).


Kelas seterusnya aku buat la betul-betul sikit, time tu cuma guru pembimbing je yang observe.  dia cakap "Azira, u've improved tremendously" (haha..yelah tu!) Skang aku rasa agak tertekan.  Sebab tak nak dikatakan dull lagi. Dan tak nak jugak carta 'tremendous' tu jatuh..wahahaha.


Aku rasa aku ni elok buat ape-ape dengan tak de jangkaan.  No expectation omputih kata.  Aku tak stress dan tak jugak berharap apa-apa.  Senang gitu.


Ooo..Faezah dh sampai pun. Tak jadi amik dia. Tp still kena keluar sbb nk g photostat kat cafe mami. 


Persoalan saya:  Mana lagi stress, nak mengadap judge tiap-tiap hari atau nak mengadap lecturer yang nak observe kita esok hari?

No comments: