Sunday, January 1, 2012

Collateral damage and happy new year...

Saya baru perasan, apa dokumen yang saya hilang lepas lappy saya kaput hari tu. Banyak jugak actually. Nampak sangat baru nak buat keje sekarang ek? Collateral damage pulak, byk driver yang dah hilang and kena install balik. Contohnya driver printer saya...nak print tadi sekali tak boleh pulak. Carik punya carik CD nya tak jumpa. Rasa macam tinggal kat umah sewa lama. Elok sangatlah kan? Dalam keadaan sekarang, saya tidak perlu sebarang gangguan yang boleh mengubah direction saya kepada 'perkara' lain. Memang potong stim betui.

Dalam perkara berbeza, rasanya ini entry terakhir untuk tahun ni...atau entry pertama untuk tahun 2012. Saya macam tak de mood nak cakap pasal azam. Macamlah azam saya yang lepas-lepas tu saya usahakan sangat pun. Sebagai Azira, apa yag saya tak cakap tulah yang selalunya saya buat. Vice versa.

Tengah-tengah type ni Asrul Baron sms wish happy new year. Time kasih. Moga tahun mendatang ni memberi lebih kebaikan untuk kita sume. 

Sambil-sambil type ni, saya dok tunggu load driver printer dari internet. Slow macam siput. Sekarang saya terfikir...hilang driver printer ni, collateral damage ke? Ataupun itulah damage yang sebenarnya. 

Till then, see you guys next year. Bye