Friday, January 6, 2012

Kagum :-)

Buat pertama kalinya dalam tahun ini (wahahaha) saya berjaya menyiapkan sesuatu lebih awal dari target saya. Believe me, perkara ini jarang berlaku... selalunya bila saya berjanji dengan diri saya sendiri saya akan beri sedikit ruang untuk delays. Translate; saya pemalas...please expect some delays.

So, talking about target...plan saya untuk hujung minggu ni adalah mengemas work space a.k.a office saya.  Latest by ahad mesti siap. And suprisingly, hari ni and petang tadi to be exact dah siap. Sebab tu saya ada masa nak membebel kat sini.

Saya suka susun atur ni, terasa saya macam dalam bilik dalam cite korea. Memang memberi mood untuk buat keje. Bagus jugak kegilaan saya ini. So itu je la saya nak tulis. Maaf, entry saya tak banyak yang membantu membina kendiri tuan puan yang membaca.

Last but not least, as I notice it...saya akan dapat capai apa yang saya nak when I least expect it or when I don't have any expectation to achieve or to get it. Bila saya tergedik-gedik nak tu memang tak dapat la.

So, sekarang saya dalam expectation yang kerajinan saya ini akan bertahan buat sementara saja. Paling-paling sampai bulan 6... Kalau anda paham kenapa saya menjangkakan begitu...hehehe. Cheers :-)

p/s: entry ni memang dalam mode syok sendiri. sila sediakan bakul sampah kat tepi in case meloya nanti... ;p

No comments: