Saturday, January 1, 2011

Recap 2010

Last post untuk tahun ni dan saya tak rasa nak bersastera. Cuma rasa nak imbas-imbas balik perjalanan 2010 saya.  Tahun ni saya rasa tahun yang paling express. Zas zas je dah hujung tahun.

1.1.2010 - 17.1.2010

Saat-saat terakhir di Ana Shahrana Annuar & Co. Pulun habiskan Sitrep mana yang mampu. Menjiwai betul-betul watak seorang peguam untuk saat-saat terakhir. Saya dan bidang guaman ibarat cinta terlarang.  Sejuta kali sayang pun kami memang tak boleh bersama. Meneruskan hubungan ibarat mendedahkan diri saya ke jurang kekecewaan yang dalam. Begitulah saya ibaratkan.

18.1.2010

Saya daftar KPLI. Yang ini saya ibaratkan macam kawin pilihan keluarga.. hahaha..enuf said. Sepanjang KPLI, macam-macamlah yang saya tak pernah buat saya buat di Maktab. Macam-macam yang saya tak pernah lalui, saya lalui di Maktab. Cerita banyak pun tak guna, cuma nak cakap...saya dah berjaya mengharunginya. Orang kata, pengalaman mematangkan.

21.11.2010

Hari Lahir ke 32 (malas giler nk tulis). Tak ada benda besar yang boleh dikenang, tapi ada beberapa benda kecik yang sweet untuk diingat. Terima kasih kepada yang terlibat. Rasanya anda tau kalau anda terlibat..hehe

28.12.2010

Dapat result.  Syukur. Tertebus la kot apa yang nak ditebus. 

30.12.2010

Dapat tau tempat posting.  Negeri Sembilan.  Biasa berulang ke sana masa duduk kat Melaka.  So, tak de la macam asing sangat.

31.12.2010

Berdoa untuk tahun depan yang lebih produktif dan bermakna. Amin.




Don't force a fit. If something is meant to be, it will come together naturally ~ Author Unknown

3 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

CINTA TERLARANG???
KAWIN PILIHAN KELUARGA???

hahahahahaha
sy suka simile yg anda gunakan

tumpanglalu said...

may the force be with you ~ quote famous dr filem star wars = )

AxraZa said...

cik patung: spontaneous tuuu..kehkehkeh

en. tumpanglalu: it used to be one of my fevret quotes =)