Sunday, January 16, 2011

Ipoh - Seremban - Gemas - Segamat

Saya ada cakap tu hari kan, kalau rajin saya upload gambar untuk completekan post saya yang ini.  So malam  ini malam rajin saya. Since dah ada gambar..tak yah lah saya tulis panjang-panjang.  Post ini sesuai dibaca bersama post "Mulanya begini" tersebut. Sekian.


di malam kena tinggal di Senawang...

Owh, ini bukan gambar sy..ini Inspector Gadget punya!

bukak berita just nak dgr suara...

Mula-mula sampai...

Jalan ke Segamat...
Cantik awan tu..subhanallah.

Landmark

Opposite direction.

Percubaan menjadikan 'rumah'

Ada sesape nak main bowling kat Gemas?


Note: Cik Patunghujan, sile tengok bantal stoberi tuuu..hehehe


Sampai sini je.  Nak kemas bag untuk balik esok cadangnya.  Tapi that can wait.. esok je..malam ni, tido dulu. Insan-insan fevret tak online pulak.



No comments: