Saturday, January 1, 2011

Kick start!!

Saya bangun pagi-pagi saya jumpa ni...kat blog cik adik ni... What a good words to start a day! Saya rasa lately saya dah berfikir lebih dari yang sepatutnya...sampai terpaksa mencari mangsa untuk saya 'buang' apa yang ada dalam fikiran saya tu...Sorry kepada En. X. 

Balik pada kata-kata kat bawah ni, saya rasa betul sesangat. Hidup ni singkat untuk kita regret apa yg kita dah buat...dan terlalu singkat juga untuk takut-takut fikir apa yang kita akan hadapi nanti.. So, just savour the moment and live life.




Nota:  Post seterusnya mungkin akan saya tulis dari Negeri Sembilan.  Saya takut jugak dengan tempat baru, tapi saya lagi takut kalau tak de internet di sana.  :|

2 comments:

Shu said...

tak dak internet seperti ada handphone tapi tak dak credit. jadi,hanya dapat menengok sahaja sambil menelan air liur..hehehe..

AxraZa said...

exactly. mcm hp kena bar! ekekeke