Sunday, November 21, 2010

Turning 32...

First and foremost, thank you Allah sebab bagi saya 32 tahun nikmat nyawa. Allah bagi saya peluang untuk buat banyak benda dalam 32 tahun ni. Syukur.

Masa saya nak jejak umor 30, saya ada beli buku..tajuknye 'Turning 30'.. Malangnya sampai sekarang, saya belum habis baca buku tu.  Suka untuk saya anggap, saya belum masuk 30 lagi. Boleh camtu? 

Sebagai mengenang pertambahan umur saya ni, saya kenang-kenang balik...saya ada banyak mende yang terbengkalai.  Buku-buku yang tak habis baca..manik-manik yang tak siap jahit...baju-baju yang tak sempat siap...itu baru benda-benda kecik.  Belum lagi menda besar...Camne?

Kalau nak diikutkan, Allah bagi banyak peluang..cukup banyak. Tapi saya selalu sia-siakan.  Kalau itu satu dosa..banyak dosa saya ni sebab lepaskan peluang je.  

So sekarang, as I am a year older and a year wiser...saya harap saya takkan ulang silap yang sama. Hajat di hati saya, saya dapat ubah perkara-perkara negative dalam diri saya ni.  

Kat sini saya nak ucapkan terima kasih kepada semua ucap selamat di hari lahir saya ni.  Semua doa-doa, dan semua ucapan ini saya harap cukup untuk jadi booster untuk saya sampai 21 November tahun depan. Amin.


6 comments:

Shu said...

Bab buku-buku nak kena baca tu leh caya sket..tapiiiiiiiiii...bab manik-manik nak kena jahit tu,erk..bleh tak bak mai num mak? nak kol sendiri tanya mak sal manik-manik tu ;)

luv u sis..
happy birthday.

AxraZa said...

hahahaha..sy sendiri meraguinya..ahaks :P

Radhi Dahlan said...

HAPPY BDAY TO YOUUUUUUUUUUUUUUU!
yeS YOU YOU YOU!

aku doakan hanya yang terbaik untuk ko zira!

Shud say dat i love u?
Yea.... love you! muahsss!

AxraZa said...

hehehe..thanx D!

sy doakan the best utk ko D! One phenomenal guy i might say, to match up the phenomenal lady! hihihi

And yes, i dont say this often..
I love u too (errrrKKK!!!)

Jie said...

saya rasa saya x wish ko lg la..

happy birthday yer..semoga dipanjangkan umur dipertemukan jodoh yg baik dimurahkan rezeki dan yg sewaktu dgnnya..Aminn.

AxraZa said...

hehe..thanx Gcop. likewise, sy doakan yg sama juga utk ko =)