Thursday, November 11, 2010

Trailer jek.. :)

Saya bersiaran [masih] di Flat Digi..walaupun tanpa rakan sekutu a.k.a partner in crime a.k.a duet partner saya.  Agak sunyi rumah ni...kalo beliau ada, haruslah bising kerana selain suara beliau sendiri yang agak tensen untuk di dengar, beliau suka bukak tv kuat-kuat...pasang radio...dan juga bukak video ntah pape kat cik lappy beliau. Owhh..tidak lupa juga, dikir barat dan lagu alih bahasa kelantan kegemaran beliau.. arghhh..sgt menensenkan!

Tapi saya bukan nak cite pasal Hang Tu itu hari ni..hehehe. Saya nak cakap, saya ada banyak mende yang saya nak cakap, tapi tak terluahkan.  Saya ada banyak mende nak tulis, tapi tak tertaipkan.  Saya ada banyak mende nak buat, tapi tak terdaya.  

So esok bila saya dah pulang ke kampung halaman, saya akan buat satu persatu. Dalam fikiran saya, ada banyak bab untuk diblogkan.  Kisah sepanjang tahun.  Ada yang saya mula dengan suka..berakhir dengan tiada rasa.  Ada yang pada asalnya pada saya bukan siapa-siapa, sekarang saya lebih suka dia.  Ada ramai yang dari mula saya suka, sampai sekarang pun saya suka.  Kisah kami di sini. Suka dan duka.  Nanti ye. Ini cuma trailer saje. :P

Things that were hard to bear are sweet to remember.  ~Seneca

7 comments:

Shu said...

been waiting for the entry since yesterday..but never mind, i'l waiting for that... ;)

AxraZa said...

ini part of art of seduction sueee!! lagi lama anda tunggu lagi thrill! hahahahaha

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

lama lg laa nk tunggu bab tuh lepas musibah melanda

AxraZa said...

hilang mood segala dh ni..

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

awk tentu dh rindukan suara merdu sy kn...
a lot of moments that we shared

@kU said...

emmm..lambat lg ke?

AxraZa said...

lambatttt..sampai tutup mata. haha