Friday, November 26, 2010

Rise and shine!!!!

Sekarang baru jam 9.09 pagi.  Mungkin saya bangun dari side yang betul hari ni.  Tiba-tiba saya rasa bersemangat dan mendapat celik akal.  Janji saya pada diri saya...saya akan perbetulkan rutin saya sepanjang sebulan cuti ini.  Saya kena tulis, supaya ia termaktub.  Jadi, cabaran saya sepanjang cuti ini adalah: -

1.   Nak khatam Quran (Insya Allah)
2.   Nak tidur cukup enam jam [kehkehkeh..gagal dgn jayanya!]
3.   Dapatkan kulit saya balik
4.   Nak habiskan baca buku-buku yang terbengkalai
5.   Nak tengok berita (yes, you read it right!)

Permulaan yang baik untuk bermula hari ini.  Apa yang tak best semalam saya dah buang ke recycle bin.  Apa yang saya suka tetap akan saya simpan dalam hard drive hati saya. Jadi, bermula saat ini dengan lafaz Bismillah doa saya janganlah saya hangat-hangat t*** ayam sahaja.  Cheers!


5 comments:

Shu said...

Alhamdulillah sis, tiada yang lebih baik dari sikap memperbetulkan diri kita sendiri. Ada niat ke arah itu pun dah dapat pahala kan sis... i wish u ol the best yer sis..sama-sama kita ke arah yang lebih baik..amin.

AxraZa said...

amin. dh tgk berita td..hahaha..1st full news dlm setahun ni. mlm ni nk tido the latest by 6. hihihi

AxraZa said...

ehh...by 12. bangun by 6.. total of 6 hours..hehehe

tumpanglalu said...

those wordings..

AxraZa said...

our mr. hong's fevret phrase =b