Monday, November 1, 2010

Kesekian kalinya...

Saya pun tak tahu kenapa...tapi...
Setiap kali exam, saya mesti nak buat stunt [read: kesilapan buduh] yang ntah hape-hape..

Kali pertama -

Saya terlupa nak padam conteng-contengan di dalam Akta.  Akibatnya dirampas di dalam dewan periksa. Maka saya menjawablah saya tanpa panduan lagi meraba-raba.  Alhamdulillah, saya lulus dengan ok jugak paper tu.

Kali kedua -

Saya tertinggal Akta di rumah.  Maka terkejar-kejarlah Encik Asrul mengambilkannya untuk saya. Terima kasih tidak terhingga.  Sebab tulah saya sayang ko Asrul weh! Alhamdulillah jugak, Allah masih sayangkan saya.Result saya agak best [*agak poyo disitu] untuk paper ni.

Kesekian kalinya -

Saya rasa saya tertulis angka giliran yang salah.  Saya tidak sengaja. Apalah kesnya bila no matrik diberi dihujung semester? Tidak sempat pula beramah mesra, disuruh hapal untuk dibawa ke dewan periksa.  Maka sudah tersilaplah saya.  Saya sangat keciwa. Hampa.  

Esok saya nak mengadap Unit Peperiksaan.  Harap tidak menjadi onar kepada mereka-mereka yang tidak berdosa. Doakan saya.



2 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

no dia xde 'ong' laaa

AxraZa said...

hehehe..masih terngiang2 ayatnye itu ditelinga saya..tambah lak ngan senyum simpul tu..iskh. :P