Wednesday, March 17, 2010

Rise and shineeee!!!!

Aku rasa aku bangun pagi ni dari side yang betul.  Sejuk nyaman je rasanya pagi ni. Selalu tu bangun pun dah ala-ala subuh gajah. Almaklum saje, tido 'sangat awal'.  Mana sempat nk bermalas-malas dulu, nak intai-intai luar tingkap sume.  Tak sempat menghayati pagi. Patutla orang kata, tido yang cukup tu penting. Sebab selalunya ia menentukan hari kita esoknya. 


Aku memang jarang-jarang tido 8 jam ngam nih. Pikir-pikir balik, terima kasih gak kepada kekacauan jiwa semalam.  Sebab tu aku tido awal.  Bangun pagi ni aku rasa mcm ntah ape-ape je mende yang aku pikir semlm tu..Siap aku buat entry..kononnye nak menyalurkan ion-ion tak best tu ke satu tempat..bila baca balik pagi ni, sangat tak best.  Kalau biarkan akan menyalurkan semula ion-ion negatif agaknya. Jadi aku dah delete pun.  


Pada jiwa-jiwa kacau yang sempat baca entry tu, saya dah delete ye.  Terima kasih atas sms anda. Memang best pagi-pagi dapat sms macam tu. But I have to say laa..sume orang ade Shakespeare dalam diri dia.  Haha!   


A good laugh and a long sleep are the best cures in the doctor's book.  ~Irish Proverb


I have had enough sleep last nite, so i'm going to laugh a lot today..hahaha

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

leh pulak dh testing blog sendiri...hahhahaha
k.jira2...
haaa,jiwa kacau sb tido tak cukup..so mulai dari ari nie,tido la 8 jam sehari,sure tak kacau laei...aman bahagia ja bangun pagi2...kih2..
p/s:amacam membina tak komen 1? kuikuikui...

AxraZa said...

chettt...budak2 ape tauuuu..

Anonymous said...

hey...i kat luar ja nmpk mcm budak2....!! (sb awet muda k..)
kat dalam dh cukup2 dewasa...!!!

Maya Ariffin said...

I tak sempat baca pong.. huhuh... sempat nampak title entri.. ni bukak dah tadak dah..

AxraZa said...

hihihi..syukurlah ke hadrat Ilahi Maya tk sempat baca.. :D
malu wehh.
apepun, thanx ek Maya krn sudi memeningkn kepala membaca entry2 xde motif sume nih..hehehe

Maya Ariffin said...

ahahah.. juz to keep my mind busy and break out my mold. Btw i had nothing to loose and i luv to read ur blog dear.
But hei.. tukau la warna ceria sket... mundane jek...

AxraZa said...

bukan tak nak tukar but i dont know how.. haha..