Wednesday, March 17, 2010

Entry weng...

Baru semalam cakap nak kena tido 8 jam sehari..Tapi skang dak pukul 1.38 mata masih segar.  Sah-sahla tak cukup tido esok ni kan?  Kenapa tak boleh tido? 


1.  Bila saya nk pejamkan mata, saya ingat kerja yang bertimbun. Tapi bila saya berjaga, saya tk buat pun.
2.  Masa mengantuk saya biasanya dalam 12 ke atas. Tadi saya tahan mata saya sbb saya nak tengok movie,    Edward Scissorshand.  Last tgk cite ni masa form 2 kot. Harus tunggu.
3.  Skang dah lepas masa tido saya, makanya mata pun dah tak mengantuk lagi dah.
4.  Mengingatkan matlamat saya semalam [kelmarin], nk siapkan article review hari ini [semalam].  Tapi yang saya berjaya buat, cuma print articlenya saje.  Tak pe, esok masih ada.
5.  Saya sedang merancang untuk hari esok. Orang kata, when you fail to plan..you plan to fail. (Yang sentiasa merancang ni pun selalu jugak gagal.. huhu)


Besok walau macam mana pun, nak kena start  jugak critical review tu...tapi esok pagi kena bawak mak pergi pasar dulu. Khamis mak nak buat makan-makan sikit.  So, good luck to me.  Esok jangan gagal lagi. 


Skang dah pukul 2.20am.  Mata masih ok lagi, tapi kena paksa tido. Kalau tak esok sure kena paksa bangun lak dengan mak. Mmg tak best kena gegar pagi-pagi nih.. 


Walaupun dah pagi..harap  dapat mimpi yang indah hari ni..


Dreams are free, so free your dreams.  ~Astrid Alauda



6 comments:

Radhi Dahlan said...

Apsal kaler macam sama? hahahahah...
Zira. aku rasa ada benda yang ko fikir nie. Sbb tu tdo dah tak menentu. Takper... nnt kita chit chat!

AxraZa said...

kaler ape yg sama D?
mmg la sentiasa ade benda yang sy pikir D. cume tk terluahkan..hehe

Anonymous said...

jiwa kacau g erk..? sama la kita... da pun tgh jiwa kacau gak nie.... hukhukhuk

Radhi Dahlan said...

kaler wall! heheheheh... sejiwa kan? kan? kan?

Jie said...

sepertinya ku tahu apo yang ado di fikirang mu tu..

ermmmm...

AxraZa said...

D: sejiwaaa sgt! hehe

G: hmm..ko tk tau, sy yakin. huhu