Thursday, April 21, 2011

Ku seru. . .

Achtung: Read at your own risk. The writer might be having endorphin rush while writing this entry...
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Who could have guessed that just a simple phrase could brighten someone's day. Simple and pure je. Cukup untuk menimbulkan senyum. Tapi sayang nanti dah tak ada lagi. Semoga dia dipermudahkan dalam segala urusan. Amin.

Note to Paejah: Ingat bila saya kata, kalau sampai satu masa saya jadi macam ayam berak kapur? Bila hati saya bercakap lebih dari mulut saya? Bila saya nak cuba buat biasa tapi tak boleh? Belum lama sangat saya cakap..tapi saya rasa saya sedang melaluinya. Time kasih la pada awak. Seruan memakan diri. Cheh.


Note: Hari ni hari lahir arwah ayah saya. Al-fatihah untuk arwah ayah saya...semoga Ayah tenang di sana...

Much love, Akak.

5 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

:)

AxraZa said...

:( makan tak kenyang...mandi ttp la basah

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

paling x tahan g tgk cite tamil???????
dgn yanti ke?

tumpanglalu said...

apa simple phrase tu? tringin gak nak tau. sudi kot kongsi ;)

AxraZa said...

just a simple "baik2 bawak keta" Am. but coming from someone who is almost stranger, agak tersentuh jugaklah..kehkehkeh