Thursday, September 16, 2010

Hujan emas di negeri orang...

Hujan batu di negeri sendiri...best lagi negeri sendiri..hahaha! Maafkan 2-3 post terakhir saya..pasal sumenye berkisar isu balik kampung dan beraya je.  Saya pun cam tak sangka, saya dah pandai homesick (yang parah) sekarang.. 

La ni saya bersiaran dari Lahat, Perak! Haha. Best. Sebabnya...

Dapat berfacebook dan berblogging di port kegemaran dengan selesanya di sini....

Kerusi ajaib...
Dapat jumpa wajah-wajah kesayangan hamba..contohnya mamat paling poyo ni..hahaha

Izzul
Esok before subuh dah nak kena gerak ke Penang..harap kereta tak buat hal lagi. Amin.
Balik kali ni memang berbaloi walaupun kejap je :)

Note: Semalam ada sembang ngan sorang member, pasal blog la. TApi dia bukan blogger...dia tak de blog. Lepas sembang, saya rasa nak buat research sikit pasal tatacara berblog ni.  So saya dah ada bahan saya sikit. Next post saya nanti pasal tatacara berblog.  Dah lama tak menulis hal-hal serius..so ayat susah nak keluar. Nantilah ye.

4 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

takut sy dgn post yg serius

AxraZa said...

u hv yet to see the serious side of me paejah. tungguuuuu..wahahaha

Radhi Dahlan said...

Ko pego Lahat buat apa? (sentap!!!)

AxraZa said...

umah saya la D! ke saya x paham maksud ko nih?? iskhhh