Saturday, September 4, 2010

Updates!!

Sejak dua menjak ni, agaknya saya la peminat No. 1 abang saya. Apa tidaknya, buleh kata hari-hari saya view profile fb beliau..huhu.

Ingat lagi kawan lama abang saya tu? Sile rujuk entry menggeletis ini...hehe. Hasil skodengprofileabangsendiri, saya dapati abang saya telah pun ber'friend' dengan kawan skolah rendah beliau itu... Profile abang saya, membawa kepada profile 'monkey lep' saya tersebut.  Dari wall mukabuku beliau, tahulah saya...gambar profile beliau itu adalah gambar yang diambil bersama abang saya... dia masih ingat abang saya. Adik dia ni agak2 dia ingat tak? ahaks.

Update lain pulak, pasal PR2 saya...saya sendiri tak berapa puas hati dengan lesson saya hari itu.  Tapi dari feeedback lecturer dan guru pembimbing dua-dua pun kata ok.  Lecturer saya kata lesson tu bagus dan saya berjaya manipulate sume skill murid. Beliau kata, mungkin sebab background saya, lesson saya tu very tactful. Camne tu saya pun kurang pastilah...tapi apa pun, alhamdulillah. syukur tidak terhingga kepada Allah SWT.  

Tadi tu utk major, minor pulak agak hampehs, tapi saya yakinlah lecturer tu takkan failkan saya... Tu lah ketulahan nk jadi cikgu sebab nak ajar english, subject lain jadi mcm ngok ngeks gila tak tau nak ajar..nasibb..nasibbb...

Update raya pulak, as of now, saya belum ada baju raya...slipper raya pun takde.  Kuih raya yang saya beli tahun ni cuma maruku je..hahaha.  Kesian sungguh.  Saya sederhana je tahun ni...tadi sampai umah saya bukak almari, percaya atau tidak..masih ada baju raya saya 2 tahun lepas yang saya belum pakai. Hamik ko.  Tahun ni mungkin tahun pembalasan atas pembaziran lampau.  Dulu beli tak ingat-ingat sampai tak sempat pakai semua sebab dah kena kerja..kerja pulak tak de pakai baju colorful. Nak pakai tahun ni pun mcm dh out of date lak..aisehhh.. :(

No comments: