Saturday, July 30, 2011

Kemelut GCB dan nasi kandaq...

Perasaan saya buat masa ni, agak tertekan. Sekarang ni, saya makan apa pun tak kenyang. Seakannya, saya cuma telan untuk mengelakkan saya lapar dan tak ada tenaga untuk panjat tangga nak pegi kelas. Agaknya macam ni lah, sampai saya dapat makan GCB dan nasi kandar.

Rasanya, ini dah jadi makanan ruji. Saya mendewasakan diri dengan nasi kandar Syed masa di Shah Alam dulu. Lepas tu, mematangkan diri dengan tosai dan Neslo Ais Salim Kari Kepala Ikan masa di Ipoh. Masa di Azman Tahir, saya berubah dari saiz M ke L pun sebab terlebih order mcdelivery.

Bila jadi macam ni, saya ingat kata-kata Professor muda kat Oxford tu. Dia kata, pengorbanan...walau sekecik mana pun tetap pengorbanan. Macam dia, duduk di sana susah nak dapat minum teh tarik. Dia kata, itu pengorbanan jugak. Saya? Walaupun duduk dalam Malaysia jugak..tapi susah betul nak jumpa nasik kandar kat sini.

------------------------------------------case closed--------------------------------------------------

SEBAB TUAN BLOG DAH BERJAYA MAKAN GCB DAN tak makan NASIK KANDAQ sebab kenyang 24/7 sepanjang di Penang!! 
kehkehkeh