Wednesday, June 23, 2010

FRANCE

Perancis kalah.
France lost the game.
La France a perdu le jue.

Cakap la bahasa ape pun. Satu dunia tengah gelakkan France. Tak pe lah, hidup kena ada drama sikit, kalah sikit, menang banyak..

Saya? Agak kecewa tapi saya memang dah bersedia. Dari awal, dah memang tak nak harap sangat pun. Saya boleh sokong team lain, tapi feelnya takkan sama dengan feel bila kita sokong team yang kita suka. Takpe lah [dah 15 kali saya cakap takpe lah pagi ni saje].

Takpe lah, paling-paling tak yah saya tunggu depan tv dah kan?

Ok, all the best la pada team yang layak nanti. Saya dah tak de team. Skang saya akan sokong team yang berpotensi menang saje. Alang-alang paling tadah kan? :P

2 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

berpaling tadah jua adanye

AxraZa said...

takkan nk lupakan WC bila france dh xde? Hidup kena diteruskan cik patunghujan :P