Monday, February 21, 2011

World Thinking Day 2011

Esok ber'pandu' lagi kita! Dengan semangatnya, esok akan bergerak ke Seremban pada jam 6.15 pagi...sebab kami perlu ada di sana jam 8.30 pagi. Giler semangat kan? Sebab tu orang kata, kadang-kadang benda yang kita paling tak suka tu la yang kita akan dapat.  Saya tak suka Pandu Puteri.  Tapi saya 'terjebak' lagi.

Buat yang tak tau, last week saya kena attend Centenary Leaders Camp 2011. Khas untuk pemimpin-pemimpin Pandu Puteri. Baru nak baik demam, dah kena berkhemah. I won't mind, kalau tengah sihat segar bugar. But then, bila kepala pusing-pusing, selesema meleleh-leleh, batuk macam atuk-atuk...agak beratlah untuk saya berlapang dada dengan program tu sume. Tido dalam khemah yang basah lembab. Memang tak best. I don't normally complaint ke mengadu ke, but then... pada masa itu..saya sangat-sangat rasa nak balik.  Maaflah kepada mereka-mereka yang menjadi mangsa mengadu domba saya. Lain kali tak buat lagi :|

So kat sini ada sedikit gambar, buat tatapan mata cik dan puan ahli pandu yang membaca post ini. Enjoy. =)







p/s: kalau khemah pandu, tak lari la dari gadget..ngan pintu gerbang tuuu..aduiii

4 comments:

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

terasa spt melihat kanak2 sekolah brownies melakukan aktiviti

AxraZa said...

tau xpe!

Radhi Dahlan said...

ngeri aku tajuk nie Zira.

AxraZa said...

hari peringatan tu sebenarnya d. pandu puteri