Sunday, February 27, 2011

Tentang K.A.M.I

Entry ni boleh dikatakan entry paling lama yang saya buat.  Selalunya, saya akan taip dan publish terus post-post saya.  Tapi post ini, memandangkan ia agak special...saya amik extra time dan extra care untuk menyiapkannya. Mungkin tak berbaloi sebab ia bukan untuk tatapan umum, tapi cukuplah untuk saya sendiri kenang individu-individu yang pernah singgah dalam perjalanan hidup saya di sini.. Buat kawan-kawan yang ada akses ke sini, harap ia kekal di sini saja. :)

Disclaimer:  Apa yang bakal ditulis hanya pendapat dan pandangan saya sahaja.  Maka tidak boleh digunapakai untuk sebarang apa juga tujuan. Terima kasih.

OKT 1 
  • Antara karakter yang menarik pandangan saya sejak mula.  
  • Daya kepimpinan yang tinggi dan bersahaja.  
  • Orang yang saya rasa kita boleh cakap apa saja dengan dia. 
  • Agak senang panas, oleh itu, sila abaikan kata-kata yang dihamburkan olehnya di saat dia marah.  
OKT 2
  • Lembut dan sopan.  Antara orang-orang pertama yang saya jumpa.
  • Bijak tapi sangat humble.  
  • Orang yang sangat boleh diharapkan.
  • Sangat teliti dan kemas.
OKT 3
  • Sangat manis orangnya.  
  • Mudah goyang dan agak manja.
  • Agak susah dibaca pada mulanya, tapi kemudian menjadi mudah macam buku Font 16. 
  • Antara karekter yang saya selalu risaukan dia.
  • Antara yang saya banyak berkongsi cerita.
OKT 4
  • Antara karekter yang strong dalam gugusan.
  • Cepat panas, agak cepat sejuk.
  • Pengemas dan agak teliti.
OKT 5



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Memang sangat lama, 6 bulan dalam draft. Hr ni saya keluarkan jugak walaupun tak habis. Memang takkan dihabiskan pun. 

Anyway, entry ni sebenarnya nak cerita pasal sume ahli kelas..tapi tetiba kehilangan mood. Sampai lah hari ni..baca-baca balik...rindu pulak dengan sumenya...Nak tulis balik sekarang, dah tak berapa sesuai dan tak ingat lagi karekter sorang-sorang...Betullah kata orang, ramai yang akan kita jumpa dalam hidup kita..tapi hanya beberapa yang akan stay.  So, terima kasih kepada yang masih sama-sama berkongsi cerita.

Apa-apapun, harap sume LIPIans sume dipayungi dibawah rahmat Allah S.W.T. Amin.












Sedutan setahun itu....