Sunday, February 28, 2010

Entry penutup...

Petang ni dah nk balik Penang. Tp tak macam selalu, kali ni rasa biasa je, sbb Mak takde kat umah.

Minggu depan, byk mende yg tak bape best.

Satunye, SBE. Pelik gak aku ni. Apsal aku takut nk pg sekolah? Nk jumpa cikgu2? Jumpa VT Singham J. pun tk menyeramkan mcm ni. Mungkin sbb tk tau ape nk expect. Macam xde hold n macam nk pergi perang tp tak cukup peluru dan tak tau taktik. Maka rasanya mcm pergi menyerah diri je laa...tapi tak pe, positif je.


Keduanya, show cause letter. Ini sbb tak pergi................. SBE briefing habis lewat, kami pepandai decide tk sempat dah nk pegi..so kami x pegi. Dah admit salah, dan dah kena lecture. Memula dh diampunkan, tp pastu ditarikbalik keampunan tu. But aku malas nk komen lebih pasal ni. I dont expect much pun from someone yg tak tau makna munafik. So, dia leh bg maaf dan dia boleh tarik balik bila2 masa pun, sume tak de hal. She made us promise..but she herself didn't keep hers. Again, i dont expect much.


Ketiganye, memandangkan Mak takde, lepas ni 3 minggu aku tak balik Ipoh. Harap2 pasni xde incident yg boleh buat aku rasa mcm nk terbang balik time2 tu jugak. Bukan boleh harap sgt ni, lately byk je mende yg aku tak pernah jumpa..aku terjumpa.. mende tak pernah jadi, terjadi. Moga Allah beri kekuatan, pls keep me sane. Amin.


Hopefully ade la bende yg boleh balance up sume2 mende yg tak best ni. Orang kata, kalo ade hujan panas, tentu pastu ade pelangi.... :)


Fall seven times, stand up eight.

3 comments:

Jie said...

kata orang benda2 yg jadi without expectation ni mematangkan kita..
bersabar la banyak2..i know u can do it..

CHAIYOK!CHAIYOK!CHAIYOK!

Radhi Dahlan said...

Kenapa fall seven? hahahhahaha

AxraZa said...

D: i just love seven.

gcop: thanx... :)