Monday, May 2, 2011

What's on my mind?

Phrase ini....

If you love someone, set him/her free...
If he/she comes back, he's yours...
If not, he never was...

I heard this from a lecturer of mine. Back in 1998. Diploma time. But I'm sure she quoted this somewhere. Tak nak komen pasal phrases ni pun, cuma saya nak cakap...I'm setting you free. Do come back if you feel like it. But there's no guarantee I would still be there. Dear friends (you know who you are) who are facing the same thing, hope this could be of help...

Osama bin Laden

Dengar berita tentang kematian beliau hari ini. Dengan sistem berita sekarang..not really sure tentang perjuangan dia tu yang bagaimana. Kita disogok dengan berita bohong saban hari. Walau apapun, sebagai seorang islam saya terasa juga bila orang bercakap lantang tentang saudara seislam saya seolah-olah dia penjenayah yang dahsyat. Sedangkan yang bercakap itu adalah lebih dahsyat. Hanya Allah yang tau niat seseorang kan? Saya doakan Osama ditempatkan dikalangan orang-orang beriman. Amin.

019 ke 012?

Saya fikir saya dah pakai nombor saya sekarang terlalu lama. Terlalu lama kekal dengan sesuatu benda pun tak bagus. Saya dah bosan dengan nombor ni. Saya bercadang nak tukar nombor, cuma saya masih berfikir-fikir..Celcom atau Maxis?

Banyak lagi perkara-perkara yang berlegar difikiran saya. Cuma tak terluahkan. Last but not least, terima kasih kepada Mek Sue atas jawapan anda. Semasa saya sms anda, saya sedang menulis entry ini.. =)




7 comments:

Radhi Dahlan said...

tak yah la tukar...
tp pakai celcom la. lol

AxraZa said...

x best dh no tu. nk tukar no lain! hehe

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

i'm letting that person go without thinking or hoping that he will come back to me

AxraZa said...

thats not your call. but no expectation is always the best policy.

Shu said...

hehehe.... ooo patutlah... tetiba nak off topic yeah ~! =) kakok, su yakin mesti mu sudah istiqarah . Kuatkan semangat.

Shu said...

1 vote for maxis ~! =)

AxraZa said...

kak zira ok je sueee..hehe..tenkiu nway =)