Monday, August 22, 2011

Raya Checklist!

I am sooo over the moon :D

Pardon my so-over-the-moon mood okeh. Though I am struggling with test paper, SAPS, PIBG letters and what not...I am still, smiling. Guess I can take almost anything this week. Just not something that can spoil my raya mood. For instance, kedai tayar yang layanan clerk nye macam dia lah owner. How dare you smirk at me? You customer? Nonetheless, as I am in a good mood. I forgive you.

So here is my checklist before I hit the road this Friday :)

1. Service keta.
2. Buat alignment keta. [considered done]
3. Kemas bag *half done.
4. Baju raya
4. Kuih raya
5. Bayar bil *Ini penting, kang sibuk2 raya lupa lak.
6. Bayar duit kuih raya
7. Bayar zakat

Tu je buat masa ni. Yang lain-lain akan dibuat bila teringat. Hehe.
Ekceli, tengah buat SAPS ni...tapi otak dah tune raya dah. Apa buleh buat. Baru buat entry checklist raya pun, hati dah riang ria :D

2 comments:

Radhi Dahlan said...

aku tkder mood sangat nak raya tahun nie Zira. Baju raya pun tk fikir lagi. Kuih raya pun tk beli lg.

anyway... gud! ko ada mood raya yang best! Siap checklist. Mak suka noks!

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

checklist kt atas tu semua dh settle except zakat, balik byr kt kg laaa sbb org2 kt selangor ni semua dh kaya